Tråkiga dagar, så gör man tråkiga saker

KÄRLEK:

Är du kär just nu ?
 - haha, nej
Har du någon kille just nu ? - nej :)
Har du dumpat någon ? - haha, ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull ? - emh, har jag säkert!

Vem kramade du senast ? - mamma tror jag xd
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej ? - Nej




SKOLA:

Är du duktig i skolan ?
 - Gör mitt bästa
Har du bra betyg ? - blir bättre :)
Har du fått ett bra resultat på ett prov ? - haha, minns inte senast
Sköter du dej i skolan ? - nu för tiden
Har du tuggat tuggummi under skoltid ? - vem har inte?
Haft mobilen på lektionstid ? - som vilken unge som helst, ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon ? - haha, ja


FAMILJ:

Du bor tillsammans med dina föräldrar ?
 - yes, I do
Trivs hemma ? - absolut!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen ? - när jag var typ 6 xd
Har skrikit och slagit din mamma ? - aldrig!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde ? - nej :)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv. ? -  nej, inte vad jag minns iaf
Vem betyder mest för dej i din familj ? - dum fråga?!
kommer du älska din familj oavsett vad som händer ? - ja det klart!




VÄNNER:

Du har vänner ?
 - ja det har jag xd
Du brukar vara med ? - alla mina vänner :)
Vem/vilka var du med sist ? - carin & bavi om man inte räknar klassen :)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut ? - -.- dummaste frågan ever, ja det klart!
Är det okej att ha kill-kompisar ? - absolut!
Har du pussat någon av dina kompisar ? - haha, ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar ? - nej, även om jag säger det xd 
Har du blivit av med någon vän på sista tiden ? - hm, nej





FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag ?
 - Ja
Putar med läpparna på kort ? - nej xd 
Tar kort på dina bröst ? - haha, gud nej! 
Använder foundation på läpparna ? - varje dag!
Super dej packad varje helg ? - inte varje
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr ? - plattar ja, fjortisfrisyr nej! 
Är ditt hår knallblont ? - nej xd


ALKOHOL:


Har druckit alkohol ?
 - ja
När drack du alkohol senast ? - förra helgen
Vem bjöd dej på alkohol ? - det var mitt
Vad var det för sorts alkohol ? - vin? xd
Brukar du dricka alkohol ? - händer
Har du druckit öl ? - ja
Tycker du om öl ? - aldrig i livet!





KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell ?
 - nej
Vill du bli kriminell ? - haha, ja det klart!
Varför gör du sånt h
är ? - vad gör jag?
Vad är inte okej med att vara kriminell ? - brott? haha
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem ? - haha, fett fail
Har du suttit i fängelset ? - nej
Vill du hamna i fängelset ? - ja? dum fråga 



DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden ? - ni skulle bara veta..
När grät du senast ? - haha oj, inget minne av det faktiskt
Du har gråtit över en kille ? - nej, aldrig!
Vem bråkade du senast med ? - emh, no idea

ÖVRIGT:


Motto ?
 - har 57843 stycken
Film ? -
Lyssnade senast på ? - Det lilla livet - Familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0