Hickey

Dagen har varit tröttsam, fick gå runt i stan med Saina och leta efter grekiska och romerska antiker! Booring haha. Saina blev rädd för en vakt vid slottet och jag sa att dom har rätt att skjuta oss om vi gick för nära, haha. söt!
Sen åt vi pizza och sedan matte :( har värsta mycket att göra! Pratar med carin nu iaf, diskuterar lite saker :)
Juste, glömde visa mitt fina "sugmärke" var en engelska uppgift då vi hade skådespeleri och jag skulle vara en kvinna med ett stort sugmärke som jag hade fått en hjärtinfarkt av, haha. (sann historia) Visst ser det äkta ut? Var fanny som gjorde det, med mitt röda läppstift vill säga! haha

Kommentarer
Postat av: Maggie

HAHAHAH ANGIE!

2011-01-28 @ 22:43:57
URL: http://maggiehung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0