Yesterday

Jag har varit upptagen både idag och igår och har därför inte bloggat :)
Igår iaf, var jag med natta & fia :) Det var riktigt längesen jag garvade så mycket som jag gjorde igår! Och allt vi gjorde. Vi var på donken där vi såklart åt, jag råkade doppa fingrarna i ketchup tre gånger och snodde fias cola typ fullt ut. Vi fick kaffe som natta sen råkade spruta ut på hela jackan sen fick hon också vatten som fia råkade spruta ut på henne, hahaha. Vi gick till Carlings där vi tömde godis automaten. Fia gick in på vero moda och skällde ut dom för att dom smsade henne. Jag gick in efter och bad om ursäkt för att hon var wierd, och bitchen i kassan trodde jag var lika knäpp som henne, haha. Fia "råkade" öppna en dörr som inte fick öppnas.. Vi gick till kungsträdgårdens tunnelbanestation där vi pratade engelska med indisk dialekt och sa att vi kom från colombia. Sen letade vi efter National Museet, vilket vi failade helt med. Haha, låter kanske inte så kul men allt garv från igår förlängde verkligen livet!
Idag var jag med Bavi & Carin, vi satt och snackade och gravade och verkligen gick runt i hela stan för att leta efter en plats att sitta, hehe. Men det var kul :) Imorgon ska jag träffa Bavi igen! Hörs då, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0